Hi , Welcome to my Blog :)

Thursday 1 September 2011

let me ALONE !!!!!!!!!

let me start BISMILLAH :') 
ocay kali ney aku nak post pasal capital F :( . nak thu ta dia buatapa dekat aku ? ocayy aku cerite ney ,
semalam kan aku ade post pasal dia kan ? Dia ckp dia nak aku balik kann ? Time tuh aku happy sgt bile dia ckp mcm tuh dekat aku :D , then bile text aku , dia call aku , bebual dengan dia :( , smpai aku menangiss :'( sedih sgt , then diia ckp dia syg aku , aku ckp aku tak percaya :/ aku ckp dia tipu , aku ckp lahh , you tipu i kann ?

Then dah pukul berapa ntah , aku call membe aku , guna num mak aku . Sebab aku syg dia mlm-2 bute aku pergi amek Number fone aku untuk dia , Aku buat sebab dia , tp ? Dia pk aku ? Tak pun kann ? Sumpaah siaaakkk aku text dia , melelh-2 air mate aku , Aku ckp , mcm neyy , "you ? I ney girlfie you ke ?" then dia ckp "feture" ? aku ckp lahh mcm neyy "tp , bukan kann ?" dia ckp MYBEE"

BAPAK gampang dia bole ckp mcm tuh pulakk kann ? :( doeee , aku menangis sebab kau , aku demam sebab kau , kau sorang je y bole buat aku happy . bu now IM SAD ! 

THANKYOUSOMUCH SEBAB BUAT AKU MCM HAREMM 
BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :'(