Hi , Welcome to my Blog :)

Friday 8 July 2011

ILOVEMYMOTHERILOVEMYFATHER

tadi petang ade ceramah dekat sekolah aku taww . aku ney cepat tersentuh thu . org tuh cerita pasal mak dengan bpk :') hmm . ocayy  . first aku tgok org di sekeliling aku menangiss . aku buat dono jelahh . then . aku tgok kawan baik aku menangis ter-esak-2 . aku mula nak nangis . aku kaver lagi . gangster besar mne boleh nangis . aku aje yang berckp dekat dewan tuh . membe aku semua muka jadi series . cikgu ade bg kertas . dekat kertas tuh . kene tulis nama kita . aku tulis lahh nama aku besar-2 SITI KHADIJAH HANIM BTE ABU BAKAR SIDEK . cikgu tuh . ckp semua . mmg aku bnyak tipu bpk aku . semua tuh lah . ocayy . cikgu ckp pasal mak ayah pergi tinggl kann dunia . aku menangiss . weyh , gangster besar tak pernah menangis taww . HAHA . dahh . jgn nak merapu . ocayy . pasal ayah aku tak kesah sgt . time dekat mak . meleleh-2 air mata aku ney . tak boleh nak stop . aku tak boleh lahh mcm ney . ustaz tuh ckp . "kenapa kalau tulis nama pkwe dekat kertas cantik-2 . knapa tulis nama mak ayah buruk ? " aku pk . betul jugak . kertas yang aku tulis nama mak bpk aku tuh . basah gilaa . ILOVEOYOUMYMOTHER

ILOVEYOUMOM

ILOVEYOUDAD