Hi , Welcome to my Blog :)

Tuesday 5 July 2011

ber-GADUH :)

ber-GADUH . actly perkara paling best bila ber-GADUH ney :) haha . tadi . time dekat sekolah . dalam pukul berapa ntah . aku dekat dalam  kelas . time tuh time teacher ELMY . senang aje cabut kelas ney . ohh perkara BIASA <3 haha . ocayy stop cerita pasal cabut ney . aku tgok membe aku kene kejar dengan budak india . alalaaa :) . then membe aku pergi dekat aku  . membe aku ckp .

nabella : weyh ade india gila doee '
aku : hah ? mna ?
rin : tuh hah yang tengah mengamuk .

aku sound ahh india tuh . "weyhh macha mabuk ka lu" keling tuh ckp bhse dia lahh . ocayy . tuh takapa lagi . time dekat tngge lahh tak boleh blarhh . dia bising mcm sekolah tuh bapak dia punya --' hayyyoo . membe aku nad

nad : weyh . lu pahal sentuh budak wa ? yang lu nak kecah-2 apehal ? mcm pakin ney bpk lu punya .
aku : ntah , nad hntak aje kepala dia tuh doee

cikgu cine kelas 2B2 keluar . "ehh ape ney bising-2 ? dah pergi balik kelas sana --' . semua blahh . bila time rest . keling tuh bawak dia punya kawan :') . atototototot , takot nye aku . hah . keling tuh pergi call family dia . kalau boleh . dia nak bwak satu taman tuh . ape ahh . then cikgu g-SYED nampk. aku tahu . mesti kene panggil punye . aku tak salah . buatapa aku nak tkot . holahola . keling tuh punn kene panggil jugak . then bincang-2 . kiteorg tak SALAH so , lepas lahh :) haha . keling tuh lahh kene gantung :) hehe <3 . tak thu lahh esok mcm mne pulak :) kbye . dan gudnyte :D