Hi , Welcome to my Blog :)

Saturday 9 July 2011

angrybirds from MYLOVELYBOYFIE ♥

ehemm . actly . tadi petang pkol 12lebih . aku pergi hang dengan membe aku . wanie . boyfie aku punn pergi jugakk .hehe . kiteorg dahh janji nak meet :) ocayy . aku dengan wanie . tunggu dekat food court :') tunggu diaa agak lama lahh jugakk . dia smpai duduk jauh gilaa . dia malu lahh -..-' huh ! kiteorg jalan-2 . pusing satu bandartuh . kaki aku tak siket sakit pulak kann --' , biar aje .lah pasal kaki tuh . jalan-2 . dia pegang tgn aku . ohh god . first time kene pegang dengan laki-2 :') . dia hug aku semua . sumpah terkejut . dia asyik cerita pasal kakakangkt dia . dia nak jumpa kakakangkt dia . errr menyampah =..=' . then aku merajuk dengan dia . dia seboleh-2 nak pujuk .hihih . :') saje aje . aku merajuk dengan dia . then . ade angry birds , comel sgt :') dia ckp . "bby awak nak ke ?" aku geram tgok angry birds tuh . dia masuk dalam kedai tuh . dia tgok hrga semua . dia beli kann aku :') jyeahh . aku SAYANG kaw kuruss  ♥ ILOVEYOUSOMUCHHH . muahahaha :*

thanks biyy  ♥ . ILOVEYOU . INEEDYOU  ♥